DH Renoma Dolnośląską Budową Roku 2009

Konkurs od ośmiu lat organizuje wrocławski oddział Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa. Oceniane w nim są obiekty budowane i modernizowane. W tym roku w finale znalazły się 23 inwestycje, które jurorzy oceniali w sześciu kategoriach. Renoma została doceniona nie tylko za wygląd obiektu i rozwiązania konstrukcyjne, ale również za staranność w odtworzeniu zabytkowych elementów elewacji.

To kolejna w tym roku nagroda dla Renomy. Np. w lutym tego roku zwyciężyła w międzynarodowym konkursie CEE Retail Real Estate Awards organizowanym przez Europaproperty.com w kategorii obejmującej najbardziej udane modernizacje istniejących obiektów. Natomiast w czerwcu zdobyła nagrodę główną Grand Prix w konkursie „Piękny Wrocław” na najlepszą realizację architektoniczną 2009 roku.

Dom Handlowy Renoma funkcjonuje we Wrocławiu od prawie 80 lat. Nowy rozdział w długoletniej historii tego budynku rozpoczął się 25 kwietnia 2009, kiedy firma Centrum Development & Investments, właściciel budynku, ponownie oddała obiekt wrocławianom. Po gruntownej rewitalizacji i rozbudowie domu handlowego powierzchnia całkowita Renomy liczy ponad 99 tys. mkw., z czego 31 tys. mkw. to powierzchnia handlowa, a 10 tys. mkw. to powierzchnia biurowa, w całości wynajęta przez firmę Hewlett-Packard.

Na trzech kondygnacjach handlowych mieści się 120 sklepów oraz część restauracyjna. Wśród marek obecnych w Renomie znajdują się zarówno te znane już wrocławianom jak: Zara, Empik, Tatuum, Esprit, Sephora czy Alma jak również i takie, które debiutuję na mapie handlowej Dolnego Śląska, do których należą: TK Maxx, New Look, Massimo Dutti czy Furla.

 

Reklama

Galeria Jurajska