– Wynik jest bardzo imponujący, zważywszy na to, że Racibórz to sześćdziesięciotysięczne miasto. Zebraliśmy mnóstwo makulatury. Dodatkowo, oczyściliśmy domy z blisko tony elektrośmieci – informuje Łukasz Tomczak, specjalista ds. marketingu grupy Caelum Development, która jest inwestorem obiektu.

Każdy kto w finale akcji przyniósł do galerii co najmniej 5 kg makulatury bądź elektrośmieci, otrzymał w prezencie zieloną sadzonkę. W trakcie akcji organizatorzy wydali ponad sześćset takich sadzonek.

Akcja w Galerii Młyńskiej obejmowała również konkurs ekologiczny zorganizowany dla szkół i przedszkoli. W konkursie udało się zgromadzić ponad 30 ton makulatury, a najbardziej zaangażowane placówki zostały nagrodzone przez Caelum Development. Dzieci od początku roku szkolnego gromadziły makulaturę. Ta klasa bądź grupa przedszkolna, która uzbierała jej najwięcej, otrzymała nagrody pieniężne.

Galeria Młyńska to nowoczesny obiekt zlokalizowany w samym centrum Raciborza. Jego właścicielem jest irlandzka grupa kapitałowa Caelum Development, działająca na rynkach nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. W ofercie Galerii znajdują się takie salony jak: Reserved, House, Mohito, Yups!, Drogeria Natura, CCC i Top Secret.