Joanna Horodyńska promuje firmę Gatta

„Samochody i tramwaje” to kolekcja inspirowana codziennością wielkiego miasta, dlatego też ujęcia wykonano na ulicach Warszawy. Miasto stało się wybiegiem dla modelek, a projektantka Joanna Horodyńska dołącza do pokazu w wyjściu finałowym.

– Jesienna kolekcja to zestaw strojów pełen refleksji nad współczesną kobietą. Żyjemy w biegu i chcemy zawsze, bez względu na porę, wyglądać perfekcyjnie. W kilku scenach filmu pokazujemy ile dzieje się w naszym życiu i jak współczesne miasto zmienia się w wielki pokaz mody – powiedziała Małgorzata Barton, szef marketingu Gatta.

Reżyserem i operatorem filmu jest Michał Englert, autor zdjęć między innymi do filmów „33 sceny z życia“ czy „Wszystko co kocham“.

– Zdjęcia odbyły się w Warszawie w siedmiu lokalizacjach, podczas dwóch dni zdjęciowych. Tempo pracy na planie musiało być dlatego naprawdę duże. Bardzo ważny na etapie postprodukcji był dobór muzyki, która buduje film takiego rodzaju. W naszym odczuciu powstał spot prezentujący nie tylko ubrania, ale przede wszystkim styl życia – skomentował Michał Paśko, producent z Timecode.

Film można zobaczyć na www.gatta.pl oraz http://www.tinyurl.pl?5JCDFhYx. . Będzie wykorzystany do promowania marki w internecie oraz w wybranych salonach Gatta.

Firma Ferax, producent wyrobów pończoszniczych, jest właścicielem marki Gatta. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Produkty marki Gatta dostępne są w 70 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Oprócz rodzimego rynku sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016