– Kontynuujemy nasze prace nad dalszym rozwojem interfejsu użytkownika, wprowadzając kolejne udogodnienia, których celem jest przystosowanie ergonomii aplikacji do obowiązujących standardów oraz aktualnych trendów. Jednocześnie udostępniliśmy narzędzia pozwalające osobom pracującym na Comarch Retail 5.2 na dowolną modyfikację widoku ekranu. A wszystko po to, aby użytkownicy systemu pracowali efektywniej, znacząco zwiększając swoją wydajność – podkreśla Tomasz Swolkień, Business Development Manager ERP, konsultant Comarch Retail.

Kolejne nowości w Comarch Retail 5.2 to usprawnienia wewnętrznych procesów zachodzących w firmie. Rozszerzeniu uległy kluczowe funkcjonalności na stanowisku kasowym Comarch Retail POS, takie jak obsługa reklamacji, korekt oraz możliwość wymiany produktów zakupionych przez klientów. Nowością jest także możliwość generowania paragonu bezpośrednio z dokumentu magazynowego, co w znaczący sposób usprawnia obsługę klienta . System został także wzbogacony o kolejne raporty i wydruki, które dostarczają wiedzy o aktualnej sytuacji poszczególnych sklepów, dając tym samym możliwość sprawniejszego i jeszcze bardziej niż do tej pory, elastycznego zarządzania siecią sklepów.

Comarch jest producentem systemów informatycznych dla kluczowych sektorów gospodarki: telekomunikacji, bankowości i finansów, ubezpieczeń, administracji publicznej, dużych przedsiębiorstw oraz sektora małych i średnich firm. Szeroki zakres oferty Comarch obejmuje systemy klasy ERP i finansowo-księgowe, systemy CRM i oprogramowanie lojalnościowe, systemy wsparcia sprzedaży i elektronicznej wymiany dokumentów, zarządzanie wiedzą, Business Intelligence, bezpieczeństwo i ochronę danych oraz wiele innych produktów.