Peter Skoglund, prezes Viametrics AB: ruszamy z ekspansją na rynki europejskie

– Na ich podstawie można dostosować godziny otwarcia, określić wymaganą liczbę pracowników obsługi i obserwować rezultaty kampanii marketingowych, czy ruch w obiekcie handlowym. Główna zaletą systemów Viametrics jest fakt, że są one oparte na technologii bezprzewodowej. Nie potrzebujemy kilometrów kabla, żeby zainstalować go w centrum handlowym. To wielka zaleta przy wdrażaniu systemów liczenia klienta w wielkopowierzchniowych obiektach handlowych. Technologia bezprzewodowa obniża koszty instalacji – dodał.

– Jesteśmy szwedzką firmą, która uzyskała pozycję lidera w regionie Skandynawii. Teraz przystąpiliśmy do ekspansji na pozostałe kraje Europy. Jednym z elementów tej strategii, było uruchomienie polskiego oddział Viametrics – podsumował.

Organizatorem Shopping Center Forum jest firma BROG Media Biznesu, wydawca portalu Retailnet.pl. Kolejna konferencja Shopping Center Forum & Awards odbędzie się 3 lutego 2011 roku w hotelu Hilton w Warszawie. Więcej informacji na stronie www.shoppingcenter.pl.
 

Reklama

Galeria Jurajska