H&M otworzy sklep w gliwickiej inwestycji Helicala

H&M otworzy salon o powierzchni 1,5 tys. mkw, zawierający pełną ofertę tej marki. Do kluczowych najemców centrum należą min.: Tesco Extra, Castorama, Media Expert, Reserved, Rossmann, Kakadu, Super-Pharm. Za wynajem powierzchni odpowiedzialny jest zespół Helicala we współpracy z firmą King Sturge i Colliers International.

Europa Centralna w Gliwicach jest największym projektem firmy Helical Poland. Powstanie on na 26- hektarowej działce i połączy koncept centrum i parku handlowego. Etap pierwszy inwestycji to 67 tys. mkw. powierzchni netto. Obiekt zlokalizowany jest na skrzyżowaniu autostrad.

– Wzrost liczby posiadanych samochodów i dynamiczny rozwój infrastruktury drogowej sprawiają, że jest to najlepszy czas na inwestycję tego rodzaju: regionalne centrum handlowe. Wysokiej jakości eleganckie wykończenia oraz innowacyjne, podwójnej wysokości witryny, niespotykane dotychczas w Polsce, stworzą nowoczesną i unikatową przestrzeń handlową – zapewnia Jonathan Tinker, dyrektor generalny Helical.

Prace przygotowawcze na terenie inwestycyjnym i połączenia drogowe są na etapie ukończenia. Generalny wykonawca projektu zostanie wybrany na początku 2011 roku. Otwarcie pierwszego etapu inwestycji planowane jest na 2012 rok.

Salony sieci H&M oferują odzież damską, męską i dziecięcą. Firma powstała w 1947 r. w Szwecji i początkowo funkcjonowała pod nazwą „Hennes” (po szwedzku „jej”), oferując tylko ubrania dla kobiet. Po połączeniu z firmą Mauritz Widforss w 1968 r. w sprzedaży znalazł się również asortyment dla panów. Obecnie H&M ma prawie 2 tys. punktów handlowych w 38 krajach na całym świecie. Zatrudnia ponad 76 tys. pracowników. Najwięcej sklepów zlokalizowanych jest w Niemczech – 354. W Polsce działa ok. 70 salonów.

Helical Poland, firma założona w 2005 r., jest spółką zależną Helical Bar plc, brytyjskiej firmy inwestycyjno – deweloperskiej, notowanej na giełdzie papierów wartościowych w Londynie. Helical Poland specjalizuje się w budowie sklepów wielkopowierzchniowych i centrów handlowych. W najbliższych latach zamierza oddać do użytku ponad 110 tys. mkw. w kolejnych projektach zlokalizowanych na południu Polski.

Reklama

Galeria Jurajska