Nowe marki to: Cubus (zajmie 628 mkw. powierzchni), Tally Weijl (184 mkw.), Bijou Brigitte (53 mkw.) oraz Inmedio (35 mkw.).

– Z naszych analiz wynika, że Przemyśl jest miastem z bardzo dużym potencjałem handlowym, o czym decydują dwa czynniki. Pierwszy z nich to brak nowoczesnej powierzchni handlowej w tym mieście: wykorzystujemy zatem efekt świeżości. Drugi aspekt to bliskość Ukrainy i związany z tym wzmożony ruch transgraniczny, a Galeria Sanowa jest zlokalizowana w sąsiedztwie planowanej nowej obwodnicy – przekonuje Anna Fabianiowska, leasing manager firmy Retail Concept.

Firma prowadzi zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy są zainteresowani zaistnieniem na przemyskim rynku. Galeria Sanowa jest już wynajęta w ponad 91 proc. Obecnie finalizowane są umowy najmu z Campus/Alpinus, Lee/ Wrangler oraz kwiaciarnią Poranna Rosa. Docelowo w centrum znajdzie się ponad 80 lokali handlowo-usługowych rozmieszczonych na ponad 20 tys. mkw.

Galeria Sanowa, której otwarcie przewidziano na 26 października tego roku, położona jest w centrum Przemyśla, w niewielkiej odległości od Starego Miasta. Powierzchnia całkowita obiektu wynosi 50 tys. mkw. W planie znajduje się ok. 850 miejsc parkingowych.

Retail Concept to firma specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Do głównych obszarów jej działalności należą: komercjalizacja i rekomercjalizacja centrów handlowych, opracowania koncepcji architektoniczno-handlowych, a także badania rynkowe dla planowanych i istniejących centrów handlowych. Firma reprezentuje również najemców w procesie rozwoju sieci sklepów.