LPP: we wrześniu skok sprzedaży o 23 proc.

Zarząd LPP poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2010 roku przez Grupę Kapitałową LPP wyniosły około 173 mln złotych. Natomiast szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła około 60 proc. i była podobna do zrealizowanej we wrześniu roku poprzedniego.

Spółka notuje jednak nieznaczny spadek w skali całego roku. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień tego roku wyniosła około 1 441 mln zł. Przychody te były niższe o 1 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży, a także obuwia (między innymi w salonach sieci Reserved). Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Jest właścicielem sześciu marek: Reserved, Cropp, House, Mohito, Esotiq i PromoStar. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również zaplecze projektowe dla marek Reserved, Cropp i Esotiq. Firma LPP SA posiada również swój oddział w Krakowie, gdzie znajduje się zaplecze projektowe dla marek House i Mohito.

Spółka LPP sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Rosja, Rumunia oraz Bułgaria). Niedawno do grupy krajów dołączyły również Niemcy i Białoruś.

Reklama

Galeria Jurajska