Adam Plackowski dyrektorem Chaty Polskiej

Adam Plackowski swoją karierę w handlu FMCG rozpoczynał 15 lat temu w strukturach Jeronimo Martins Dystrybucja, gdzie zajmował różne stanowiska kierownicze. Pracował również w centrali firm Jumbo oraz w Eurocash SA, gdzie pełnił funkcję zastępcy dyrektora działu zakupów Eurocash. Od pięciu lat związany jest z Grupą Marol, gdzie przez ostatnie dwa lata był członkiem zarządu, pełniąc jednocześnie funkcję dyrektora handlowego ds. zakupów sieci Chata Polska.

Poznańska sieć handlowa Polska Chata ma swoje placówki w siedmiu województwach naszego kraju: wielkopolskim, dolnośląskim, opolskim, lubuskim, zachodniopomorskim, łódzkim oraz kujawsko – pomorskim. Jest siecią niezależnych partnerów detalicznych, która funkcjonuje na polskim rynku od roku 1997. Główne oddziały firmy znajdują się w Poznaniu, Gorzowie, Koninie, Szczecinie, Zielonej Górze, Łodzi oraz we Wrocławiu.

Sieć posiada markę własną „Dobra Nasza”, w którą ostatnio intensywnie inwestuje. We wrześniu do serii produktów z takich kategorii jak nabiał, przekąski czy słodycze, dołączyły również produkty zaliczane do drobnych artykułów przemysłowych oraz higienicznych. Od początku roku w sklepach tej sieci pojawiło się już ponad 40 nowych propozycji asortymentowych marki wlasnej. Obroty firmy w 2009 roku wyniosły około 720 mln złotych.
 

Reklama

Galeria Jurajska