Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Intersport we wrześniu tego roku wyniosły 12,708 mln zł, czyli o 4 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast w okresie od stycznia do września tego roku spółka osiągnęła obroty na poziomie 165,759 mln zł. A to oznacza wzrost o 4,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku, kiedy do przychody wyniosły 158,314 mln zł.

Intersport systematycznie rozwija sieć w Polsce. Dzięki ekspansji na nowe obszary, spółka chce poszerzać rynek zbytu i dotrzeć z ofertą do nowego grona klientów. W ubiegłym tygodniu sieć podpisała z Powszechną Spółdzielnią Spożywców Społem umowę najmu lokalu handlowego w Zakopanem. Wielkopowierzchniowy salon z artykułami sportowym ma zostać otwarty pod koniec tego roku.

Grupa Intersport jest organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. W ponad 30 krajach znajduje się 5 tys. sklepów z tym logo. Ponad 80 proc. przychodów Grupy generowanych jest na rynku europejskim (uwzględniając Rosję), co przekłada się na około 17 proc. udział w tym rynku. W Polsce salony Intersport znajdują się m.in. w warszawskiej Arkadii i Złotych Tarasach, CH Borek we Wrocławiu, Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w łódzkiej Manufakturze.