Jak poinformował zarząd NG2, przychody za okres styczeń – wrzesień wyniosły 708,4 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2009 roku o 8,7 proc.

Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej za miesiąc wrzesień wyniosły 103,3 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 45,9 proc. Wynik ten za okres styczeń – wrzesień wyniósł 623,9 mln zł i były wyższy o 15,6 proc. w stosunku do tego samego okresu 2009 roku.

Grupa NG2 działa na rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jest znaczącym producentem w Polsce. Spółka NG2, z siedzibą w Polkowicach, jest notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 2004 roku.

Strategia dywersyfikacji marki znajduje odzwierciedlenie w trzech autonomicznych kanałach dystrybucji poprzez salony firmowe CCC, sklepy obuwnicze BOTI oraz sieć butików QUAZI. Według stanu na koniec sierpnia 2010 roku Grupa NG2 dysponowała siecią 703 placówek sklepowych, w tym: 267 salonów CCC, 41 salonów CCC w Republice Czeskiej, 48 butików Quazi, 222 sklepów Boti, salonów franczyzowych CCC 62 i 63 sklepów franczyzowych Boti. W okresie jednego roku firma oferuje ponad dwa i pół tysiąca wzorów obuwia. Spółka posiada łącznie 67 zarejestrowanych marek towarowych – najbardziej popularną marką sprzedawaną przez Grupę NG2 jest marka Lasocki.