Nowatorski koncept handlowy w Galerii Echo

– Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i proponujemy im Dekoradę – miejsce w którym znajdzie się wszystko to, co potrzebne jest do wykończenia i wyposażenia wnętrza. Oferta handlowa Dekorady zostanie uzupełniona usługami dekoratorów i projektantów. Tworzymy w Galerii Echo coś więcej niż tylko miejsce, w którym nasi klienci otrzymają pełną ofertę – co najważniejsze znajdą tu również pomoc specjalistów, niezbędną przy urządzaniu i dekorowaniu swoich mieszkań, domów i biur – mówi Marcin Materny, dyrektor działu centrów handlowych Echo Investment.

Powierzchnia zagospodarowana przez ofertę handlową i usługową będzie zorganizowana wokół przestrzeni publicznej, z którą będzie przenikała się tematycznie i funkcjonalnie. W centralnie położonej kawiarence klienci Dekorady, przy filiżance kawy czy herbaty, będą mieli możliwość zapoznania się z katalogami sklepów, spotkać się z projektantami, zasięgnąć porady specjalisty, wspólnie z przyjaciółmi obejrzeć projekty i propozycje dekoratorów i porozmawiać na temat aranżacji wnętrza domu czy biura.

– Przestrzeń Dekorady ma swoją współczesną, świeżą i jednorodną stylistyką przede wszystkim inspirować i zaciekawiać, a także podkreślać i eksponować mocną ofertę pod jednym szyldem. Wnętrza Dekorady tworzą wrażenie jednoprzestrzennego domu towarowego łączącego zróżnicowaną ofertę wielu najemców.
Zewnętrzna obudowa jest zaprojektowana aby wyraźnie zaznaczyć obecność Dekorady w Galerii Echo i przestrzennie scalić całą ofertę. To zupełnie nowa i odmienna forma sprzedaży, dzięki której będzie można kupić nie tylko produkt ale i pełną, związaną z nim informację, wiedzę, radę – mówi Antoni Konarski z biura architektonicznego Broadway Malyan, przygotowującego koncepcję architektoniczną Dekorady.
 

Reklama

Galeria Jurajska