Intermarché wprowadza nową linię produktów

Kolekcję stworzoną przy współpracy z internetową platformą sprzedaży on-line My Fab, oglądać można w sieci od połowy września br. W swej ofercie zawiera ona linię produktów design w cenach Muszkieterów. Stworzony wyłącznie z myślą o konsumencie, asortyment "Intermarché collection" przyczyni się z pewnością do upowszechniania wśród klientów produktów wzornictwa funkcjonalnego.

Przy tworzeniu kolekcji, sieć Intermarché dokonała wyboru 30 najlepiej sprzedających się produktów na My Fab. Selekcja dotyczy artykułów najbardziej oryginalnych i najwyższej jakości. W ten sposób, sieć może zaoferować dziś konsumentom szeroki asortyment mebli oraz innych przedmiotów design.

Intermarché ma w swej ofercie minimum 72 pozycje asortymentowe. Kolekcję charakteryzować będą ceny znacznie niższe od rynkowych oraz szybki termin wysyłki, tj. 72 godziny od złożenia zamówienia (zamówienia na My Fab realizowane są od dwóch do trzech miesięcy). Aby złożyć zamówienie, konsumenci będą mogli wejść na specjalnie w tym celu stworzoną stronę internetową www.intermarche-collection.com i dokonać zakupów bezpośrednio on-line.

Równolegle, na szczeblu krajowym, prowadzona będzie kampania reklamowa, która wesprze wylansowaną kolekcje poprzez prasę, gazetki, Internet oraz stronę internetową sieci. Lansując nową kolekcję produktów, Intermarché zamierza zmodernizować swoją ofertę artykułów przemysłowych, rozwijając jednocześnie usługi sprzedaży internetowej. – To prawdziwa szansa dla nas, gdyż możemy w ten sposób wyróżnić się na rynku na tle naszej konkurencji, a jednocześnie rozwijać sprzedaż internetową – podkreśla Gilles Briant, prezes zarządu marketingu sieci Intermarché.
 

Reklama

Galeria Jurajska