Supermarket przyszłości oczami Comarch

W trzech krótkich spotach reklamowych Comarch promuje zaawansowane technologie stosowane do kompleksowej obsługi supermarketów, budowania relacji z klientami i prowadzenia programów lojalnościowych. Są to m.in. system Comarch Loyalty Management, który ma sprawić, że sklep automatycznie rozpozna klienta i jego potrzeby, Platforma Comarch ECOD służąca do elektronicznej wymiany dokumentów, Comarch DMS zapewniający sprawny obieg dokumentów w firmie oraz Comarch Data Center, który umożliwia bezpieczne przechowywanie informacji bez konieczności posiadania kosztownej infrastruktury technicznej.

Wizja supermarketów przedstawiona w filmach wzbudza żywe reakcje odbiorców. Na forach tematycznych oraz w mediach społecznościowych internauci dyskutują, czy podobne rozwiązanie jest realizacją marzeń klientów i czy to jeszcze wciąż sfera futurologii, a amoże nieuchronny i niedaleki efekt technologicznego rozwoju.

Comarch jest producentem systemów informatycznych dla kluczowych sektorów gospodarki: telekomunikacji, bankowości i finansów, ubezpieczeń, administracji publicznej, dużych przedsiębiorstw oraz sektora małych i średnich firm. Oferta Comarch obejmuje systemy klasy ERP i finansowo-księgowe, systemy CRM i oprogramowanie lojalnościowe, systemy wsparcia sprzedaży i elektronicznej wymiany dokumentów, zarządzanie wiedzą, Business Intelligence, bezpieczeństwo i ochronę danych oraz wiele innych produktów.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016