Technologie Comarch budują sklep przyszłości

Lokal Deli Sandwich

Ekrany dotykowe oraz multimedialna lada Microsoft Surface, wpływanie na podświadomość i zmysły klientów poprzez odpowiednio dobrane do ich gustów oraz potrzeb zapach, muzykę i przekaz audiowizualny, budowanie lojalności z wykorzystaniem profesjonalnego oprogramowania – to niektóre z czynników, które zadecydują w najbliższej przyszłości o rozwoju firm w branży retail. O ich praktycznym zastosowaniu dowiedzieli się uczestnicy spotkania „Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center”.

Świat i konsumenci zmieniają się bardzo szybko, stają się coraz bardziej wymagający. – Comarch otworzył nam oczy na profesjonalny e-commerce oraz nowe tendencje na rynku nowoczesnej sprzedaży, na które musimy zwrócić uwagę – stwierdził jeden z uczestników spotkania. O najwygodniejszych i najszybszych sposobach dotarcia do współczesnego konsumenta przy wykorzystaniu internetu i mediów społecznościowych, ich wpływie na wzrost sprzedaż oraz możliwościach pozyskiwania ambasadorów marki, eksperci Comarch opowiedzieli obecnym w sali Multikina w Złotych Tarasach przedstawicielom wiodących na polskim rynku sieci handlowych.

Po części prezentacyjnej uczestników konferencji zaproszono do foyer kina, gdzie na żywo, na stoisku Comarch Retail Innovation Center, mogli doświadczyć zakupów przyszłości oraz poznać omawianą podczas prezentacji technologię. Do dyspozycji gości byli również eksperci Comarch, iReward24 oraz IMS, którzy w kuluarowych dyskusjach poszerzali tematykę poruszonych wcześniej zagadnień.

Zaproszenie do udziału w spotkaniu „Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center” przyjęli przedstawiciele największych sieci sklepów detalicznych food oraz non food w Polsce oraz dziennikarze. Organizatorzy gościli także ekspertów firmy HP, która była partnerem technologicznym wydarzenia oraz IMS – partnera merytorycznego konferencji.

Dzień po konferencji stoisko sklepu przyszłości zostało udostępnione odwiedzającym Centrum Handlowe Złote Tarasy. Każdy, kto 23 września 2010 roku pojawił się koło fontanny, zlokalizowanej na pierwszym piętrze galerii handlowej, mógł przekonać się, jak mogą wyglądać nowoczesne zakupy.

Ekrany dotykowe oraz multimedialna lada Microsof Surface są w pełni zintegrowane z systemem wspierającym sprzedaż detaliczną Comarch Retail, sklepem internetowym Comarch iSklep24 oraz systemami klasy ERP oraz rozwiązaniami Business Intelligence. Tworzą razem unikalne i kompletne rozwiązanie do zarządzania siecią sklepów, zarówno od strony centrali, gdzie podejmowane są globalne decyzje dotyczące wszystkich sklepów, jak i sprzedażą bezpośrednią oraz wirtualną.
 

Reklama

Galeria Jurajska