Marka Funk‘n’Soul kontynuuje dynamiczny rozwój. W październiku br. ruszą co najmniej dwa nowe salony. Już w ubiegłym miesiącu firma poszerzyła swoją sieć dystrybucji o punkty w Gdańsku (Fashion House), Siedlcach i Kaliszu (Galeria Kalisz). – Wprowadzona przez nas strategia zrównoważonego rozwoju sieci depozytowej przynosi pierwsze efekty – mówi Marek Szostak, dyrektor strategiczny Funk’n’Soul. – Marka sukcesywnie poszerza monobrandową sieć dystrybucji, umacnia swój ogólnopolski wizerunek i zwiększa wyniki sprzedażowe – dodaje.

Spółka Premiere powstała 1992 roku, wprowadzając na rynek autorską kolekcję odzieży pod marką Off The Lip. W ciągu kilku kolejnych lat spółka ugruntowała swoją pozycję pozyskując kilkuset kontrahentów detalicznych na polskim rynku odzieżowym. W związku z rozwojem oraz ekspansją zagraniczną w 2006 roku spółka Premiere wprowadziła nową markę odzieżową Funk’n’soul. – To miejska marka odzieżowa nacechowana innowacyjnością kreacji, odwagą stylizacji, a także wysoką jakością. Kolekcje Funk’n’soul to potężny ładunek pozytywnej energii – wyjaśnia Szostak.

Dzisiaj firma posiada ponad 110 salonów monobrandowych w całej Polsce oraz kilkadziesiąt punktów na terenie Ukrainy, Rosji, Czech, Słowacji. Celem firmy na najbliższe lata jest dalsze poszerzanie sieci salonów monobrandowych i umacnianie pozycji marki na rynku.