Stokrotka otworzy trzy nowe supermarkety

Jeszcze w październiku dwie nowe Stokrotki otwarte zostaną w Gdyni i Chełmnie. Natomiast na początku listopada kolejna placówka sieci powstanie w Chełmie. Ta ostatnia inwestycja przewiduje uruchomienie hali sprzedażowej o powierzchni ok. 750 mkw. Supermarket ma być wyposażony w cztery nowoczesne punkty kasowe, w których będzie można płacić kartami, uregulować rachunki domowe oraz doładować telefon komórkowy. Zatrudnienie znajdzie tam ok. 30 osób.

– Oferty handlowe, a także wszelkie nowe promocje supermarketu Stokrotka będą przedstawiane klientom, w dystrybuowanej do mieszkań gazetce produktowej “Stokrotka”, wydawanej co dwa tygodnie – dodaje Aneta Czarska, kierownik Biura Zarządu Stokrotki.

Sieć spożywcza Stokrotka została stworzona w 1994 roku w Lublinie. W tym rejonie powstawały pierwsze markety sieci, która stanowi część Grupy Handlowej Emperia. Przez wszystkie lata swojej działalności prowadziła intensywną strategię rozwoju, zagarniając sporą część krajowego rynku handlu detalicznego. Sieć poza handlem, prowadzi dystrybucję artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych. W ubiegłym roku obroty Stokrotki wyniosły 1 mld 047 mln zł. Na ostatniej konferencji prasowej władze Emperii zadeklarowały rozwój supermarketów Stokrotka od przyszłego roku w liczbie 40 – 50 sklepów rocznie.
 

Reklama

Galeria Jurajska