Sklepy Tchibo otrzymały Godło Jakości Obsługi

Sklepy Tchibo po raz kolejny zostały uznane za najlepsze w kategorii „Kawiarnie” i tym samym znalazły się wśród 100 Najbardziej Przyjaznych Firm w Polsce. W ocenie pod uwagę brane były: organizacja i czas obsługi, oferta, cena, asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedza i kompetencje personelu oraz zachowanie, a dodatkowo także wygląd personelu.

– Doskonalenie standardów obsługi klienta to dla nas priorytet – zaznacza Wojciech Kamiński, dyrektor sklepów Tchibo i e-sklepu tchibo.pl w Tchibo Warszawa. – Nasi pracownicy przechodzą specjalne szkolenia z zakresu obsługi klienta, w każdym sklepie mamy ekspertów odpowiadających za trzy obszary sklepu: bar kawowy, stoisko z kawą i część sklepu ze zmieniającymi się co tydzień tematycznymi kolekcjami. Dokładamy starań, aby nasi pracownicy byli zawsze elastyczni i każdego z klientów traktowali indywidualnie – dodaje.

Konsumenci bardzo pozytywnie ocenili asortyment sklepów Tchibo, dzięki czemu w tym zakresie sieć uzyskała aż 77 proc. rekomendacji. – Słuchamy klientów, wprowadzamy usprawnienia, które nam proponują. Serwis jakoscobslugi.pl traktujemy jako platformę dialogu pomiędzy klientami a naszą firmą. Śledzimy wpisy, odpowiadamy na nie, wyjaśniamy. Również w placówkach zachęcamy do oceny naszego serwisu – mówi Ilona Wróblewska, specjalista ds. marketingu sklepów w Tchibo Warszawa.

Firma Tchibo rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Stała się jednym z największych detalistów i producentów kawy, zatrudniającym ponad 11 tys. pracowników w całej Europie i posiadającym 1200 własnych sklepów i ponad 45 tys. stoisk. W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 roku.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016