Butiki Simple w nowych odsłonach

Zmiana aranżacji dotyczy salonów Simple w Centrum Handlowym Galaxy oraz sklepu outletowego Simple w Centrum Handlowym Fashion House w Sosnowcu. Projekty nowych sklepów to z założenia połączenie funkcjonalności z wysokim standardami estetycznymi. Jak zapewnia marka, nowa aranżacja przestrzeni zapewnić ma klientom komfortowe zakupy.

Zmiany dotyczą także sklepu Simple w Galerii Mokotów. W ubiegłym tygodniu salon został otwarty w innej lokalizacji i mieści się obecnie na pierwszym piętrze centrum handlowego. Nowy butik ma zaskoczyć klientów nowoczesnym wystrojem wnętrza.

Spółka Simple Creative Products SA to polska marka modowa należąca do Grupy Gino Rossi. Swoją działalność na polskim rynku rozpoczęła w 1993 roku. Została wykreowana przez polskie projektantki mody: Lidię Kalitę i Maję Palmę, założycielki poprzednika prawnego Simple – spółki cywilnej Kalita Fashion Agency. Obecnie pod marką Simple funkcjonuje ponad 40 salonów.

W roku 2006 spółka giełdowa Gino Rosii SA objęła 100 proc. udziałów w firmie, co dało początek grupie modowej Gino Rosii SA. Strategia spółki zakłada rozwój poprzez fuzje i przejęcia. W przyszłości do grupy dołączyć mają firmy zajmujące się handlem i produkcją odzieży męskiej i dziecięcej. W 2009 r. Simple uzyskało 60,7 mln zł przychodów i ponad 2 mln zł zysku netto.
 

Reklama

Galeria Jurajska