Grupa Makarony Polskie przedstawiła szacunkowe dane na temat sprzedaży zrealizowanej w 2010 roku. Według nich, tylko do końca września spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości ok. 111,8 mln zł., co oznacza wzrost o 29 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2009 r. Największy udział miały w tym przychody ze sprzedaży makaronu (15 proc. wzrost w stosunku do ubiegłego roku). Na drugim zaś miejscu uplasowały się przychody ze sprzedaży dań gotowych, sosów, dżemów i konserw (wzrost o 48 proc.).

Makarony Polskie SA to jeden z największych i dynamicznie rozwijających się producentów makaronu w Polsce z bogatymi tradycjami i długoletnim doświadczeniem. Siedziba spółki znajduje się w Rzeszowie. Firma posiada dwa zakłady produkcyjne w Rzeszowie i w Płocku. Pod koniec lipca 2004 roku Makarony Polskie SA przejęła innego producenta makaronu – spółkę cywilną Elpast z Płocka. Fuzja ta umożliwiła dalsze umocnienie pozycji firmy na rynku producentów makaronów.

Działalność spółki obejmuje również usługową produkcję makaronu na zlecenie sieci handlowych oraz hipermarketów. Odbiorcami produktów są: Tesco, Carrefour, Auchan, Kaufland, E.Leclerc, Biedronka (Jeronimo Martins), Plus Discount, Chata Polska, Polomarket, Intermarche, Eko-Holding.