Sklepy stołecznego Klifu w nowej aranżacji

Niedawno odświeżony i przebudowany został sklep sieci odzieżowej Reserved. Salon został przebudowny, wymieniono w nim meble. Odświeżona została też witryna sklepowa. Sklep zyskał również nowe logo.

Klienci warszawskiego Klifu zauważyli zmiany także w salonie obuwniczym Casper, oferującym produkty firmy Naturino do nauki chodzenia i dla dzieci w wieku przedszkolnym. W sklepie pojawiła się nowa lada, która przybrała kształt litery „C” oraz siedzisko – „S”. Litery zostały również podwieszone w centralnej części sufitu. Wszystkie układają się w nazwę sklepu „Casper”.

W Klifie zostały dodatkowo odnowione salony Yves Rocher z asortymentem kosmetycznym oraz Centrum Foto, który oferuje m.in. produkty fotograficzne marki Sony i akcesoria przydatne przy robieniu i eksponowaniu zdjęć.

Centrum Handlowe Klif istnieje w Warszawie od 1999 roku. Powstało trzy lata po otwarciu pierwszego centrum w Polsce, zlokalizowanego w Gdyni. Firma swój wizerunek buduje przede wszystkim na poczuciu wysokiej jakości i komforcie robienia zakupów. W stolicy dysponuje powierzchnią 18 tys. mkw. Wśród najemców odnaleźć można renomowane marki, takie jak Max Mara, Baldinini, Ferre Milano, Marlboro Classics, Pandora, Paul&Shark.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016