Chata Polska aktywizuje klientów

– Akcja komunikowana jest w sklepach Chata Polska na plakatach, ulotkach, woblerach oraz przypinkach dla kasjerek. W każdym sklepie Chata Polska w czasie trwania promocji znajdować się będzie specjalnie zaprojektowana urna, do której można wrzucać kupony konkursowe – informuje Marcin Fijoł, dyrektor marketingu Chaty Polskiej.

W ramach prowadzonej akcji klienci sieci, którzy dokonają zakupów powyżej 20 zł otrzymają kupon konkursowy. Dodatkowo będą mogli za pomocą wiadomości sms wysłać stworzone przez siebie hasło promujące jesienne zakupy w sklepach Chaty Polskiej. Nagrodą główną jest samochód Nissan Micra oraz 30 aparatów cyfrowych marki Nikon.

Poznańska sieć handlowa Polska Chata ma swoje placówki w siedmiu województwach naszego kraju: wielkopolskim, dolnośląskim, opolskim, lubuskim, zachodniopomorskim, łódzkim oraz kujawsko – pomorskim. Jest siecią niezależnych partnerów detalicznych, która funkcjonuje na polskim rynku od roku 1997. Główne oddziały firmy znajdują się w Poznaniu, Gorzowie, Koninie, Szczecinie, Zielonej Górze, Łodzi oraz we Wrocławiu. Obroty firmy w 2009 roku wyniosły około 720 mln złotych. Sieć posiada markę własną „Dobra Nasza”, w którą ostatnio intensywnie inwestuje.
 

Reklama

Galeria Jurajska