– Jesteśmy bardzo zadowoleni z otwarć sklepów tak znanych marek. Potwierdzają one rosnącą popularność centrów outletowych wśród konsumentów. Dowodem na to mogą być osiągnięcia obiektu Fashion House w Sosnowcu. Średnia frekwencja w miesiącach czerwiec-wrzesień 2010 wzrosła o 10,6 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Natomiast sprzedaż (liczona rok do roku) zanotowała w tych miesiącach wzrost o blisko 9 proc. – mówi Robert Gietko, Asset Manager, Polonia Property Funds . – Takie wyniki sprawiają, że nie brakuje nam chętnych do współpracy najemców. Wkrótce będziemy więc mogli poinformować o nowych wydarzeniach w sieci centrów outletowych należących do Polonia Property Funds – dodaje.

Salon marki Ryłko znajduje się na 87 mkw. powierzchni. To jedna z najstarszych i najbardziej znanych marek obuwniczych w Polsce. Powstała w latach 50 w okolicach Kalwarii Zebrzydowskiej. Wówczas był to mały zakład rzemieślniczy szyjący buty. Firma awansowała do roli najważniejszego gracza na rynku w branży obuwniczej w latach 90. Obecnie posiada sieć salonów w najlepszych centach handlowych w całej Polsce.

Sklep sportowej marki HiMountain zajmuje 83 mkw. powierzchni. Brand ten został stworzony przez Artura Hajzera i Janusza Majera – przedsiębiorców i znanych alpinistów. W ofercie marki znajduje się odzież i sprzęt służący do uprawiania różnych dyscyplin sportu na świeżym powietrzu m.in.: turystyki górskiej, wspinaczki, narciarstwa, snowboardu, żeglarstwa.

Komercjalizację centrum outlet Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu prowadzi BOIG Property Consulting, spółka specjalizująca się w wynajmie powierzchni handlowej (wchodząca w skład The Blue Ocean Investment Group) wraz z działem leasingu Polonia Property Funds.