Ochnik otworzył salon firmowy w Promenadzie

Ochnik to polska firma z 20-letnią tradycją. Produkty spółki dostępne są w 50 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym www.sklep.ochnik.pl. W minionym roku spółka otworzyła 10 nowych salonów, a przychody wzrosły o 22 proc. do 42 mln zł. Spółka zanotowała w tym okresie 2 mln zł zysku netto.

Marka Ochnik stale się rozwija, o czym świadczą przyznane jej nagrody, m.in. Producent Roku 2005 oraz Oskar Mody za zajęcie I miejsca w kategorii „Odzież Skórzana” wręczony przez Magazyn Mody Fashion w roku 2001.

Centrum handlowe Promenada zostało otwarte w grudniu 1996. Wówczas obiekt liczył ok. 35 tys. mkw. powierzchni handlowej, a mieściło się w nim 120 najemców. Obiekt był dwukrotnie rozbudowywany. 15 tys. mkw. powierzchni przeznaczonej na rozrywkę zostało oddane do użytku w 1999 roku. Wówczas najemcą centrum został 13 ekranowy multipleks kinowy Cinema City, a także kręgielnia. Przybyło także kilka dodatkowych sklepów i punktów usługowych. W 2005 roku została otwarta kolejna część centrum o powierzchni 60 tys. mkw. 4,115 tys. mkw. zajął krakowski supermarket Alma Market S.A. Sklep działa na parterze (wejściem od ul. Anińskiej).

Obecnie Promenada liczy ponad 121 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni i posiada 220 sklepów. Po ostatniej dobudowie powstał parking, który mieści ponad 2,3 tys. samochodów. W kompleksie, poza sklepami, znajduje się kino Cinema City oraz całoroczne lodowisko.
 

Reklama

Galeria Jurajska