Netto otworzy market w Gdyni

Gdyński supermarket Netto został wybudowany od podstaw na działce, którą jest własnością sieci. Powierzchnia sprzedaży sklepu to standardowe 660 mkw. W placówce swoje produkty zaoferują także poddzierżawcy stoisk mięsnego i piekarni. Przy sklepie powstał parking na 40 miejsc. Netto stworzyło w swoim nowym markecie dziewięć miejsc pracy i zatrudniło głównie mieszkańców Gdyni. Będą obsługiwać klientów od poniedziałku do soboty, w godz. 7- 21 i w niedziele od 8 do 20. Od dnia otwarcia za zakupy nawet od 1 złotówki można zapłacić kartą.

Otwarcie każdego nowego sklepu jest dla Netto okazją do zaproszenia klientów na rodzinny piknik i wyjątkowo tanie zakupy. Otwarciowy piknik rodzinny rozpocznie się o godz. 7.30. Wszystkich klientów sieć zaprasza na darmowy poczęstunek: kawa, herbata i grill dla wszystkich. Piknik potrwa do godz. 15. Co dwie godziny będą rozdawane prezenty od firm Emix, Hortex, Drobimex, Starco, Union Chocolate. Pierwszych 200 klientów otrzyma za darmo świeże pieczywo z piekarni Nord, ponadto sieć Netto ufundowała 40 piłek Adidas Jabulani, które rozda klientom podczas czwartkowego otwarcia.

Duńska sieć osiedlowych sklepów spożywczych, oferujących produkty pierwszej potrzeby po niskich cenach, jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto posiada dwa centra dystrybucyjne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016