Parfois otworzył drugi butik w Warszawie

Dimitri Dias, country manager Parfois w Polsce wyjaśnia, że Warszawa jest dla rozwoju marki strategicznym miastem. – Po butiku przy ulicy Chmielnej wybraliśmy Galerię Mokotów, która jest jedną z najbardziej lubianych galerii handlowych w stolicy, idealnie łączącą ekskluzywne butiki z popularnymi sklepami sieciowymi. Tak jak ulica Chmielna, Galeria Mokotów pomaga budować świadomość marki, dlatego jest to naturalna lokalizacja kolejnego sklepu Parfois – wyjaśnia.

Podobną strategię firma realizuje w Hiszpanii. Parfois posiada trzy najbardziej reprezentatywne sklepy w Madrycie przy głównych ulicach – Fuencarral, Goya i Preciados. – Są to najlepsze ulice dla butiku, a inwestycje, choć kosztowne, przynoszą wielkie korzyści nie tylko sprzedażowe, ale także wizerunkowe dla całej sieci Parfois w Hiszpanii – mówi Dimitri Dias, Country Manager Parfois w Polsce.

Jak zapewniają przedstawiciele sieci, marka w Polsce będzie się bardzo intensywnie poszerzana. Czteroletnia strategia rozwoju zakłada stworzenie aż 40 butików w kraju. Aktualnie Parfois jest dostępny w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Łodzi, Wrocławiu i Katowicach.

Parfois jest marką młodą, ale ma już około 180 sklepów zlokalizowanych w 20 krajach na świecie. Dostępna jest m.in. w Polsce, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Rumunii, na Łotwie, Ukrainie, w Rosji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kuwejcie, Omanie, Bahrainie i Egipcie.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016