Akademia Dostawców Regionalnych to cykl bezpłatnych warsztatów przygotowanych przez Tesco. W trakcie jednodniowych spotkań, specjaliści podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu aktywnej promocji produktów regionalnych, bezpieczeństwa produktu oraz sposobów wspierania sprzedaży.

Wśród wykładowców znaleźli się m.in.: dr Agnieszka Borowska z SGGW, ekspert w dziedzinie rozwoju produktów regionalnych, przedstawiciel Agencji Rynku Rolnego oraz wielu ekspertów z dziedziny zapewniania jakości, promocji sprzedaży i marketingu z Tesco Polska.

Akademia ruszyła w poniedziałek w Ożarowie Mazowieckim. Następne spotkanie odbyło się wczoraj w miejscowości Dymaczewo Nowe k. Poznania. Dziś natomiast warsztaty zagoszczą we wrocławskim hotelu Diament, a jutro – w Hotelu Witek w Krakowie.

Pierwszy sklep pod nazwą Tesco powstał w 1929 roku w londyńskiej dzielnicy Edgware. Na londyńskiej giełdzie firma zaczęła być notowana w 1947 roku pod oznaczeniem Tesco. Obecnie Tesco jest jedną z trzech największych międzynarodowych sieci detalicznych. Obecnie w Polsce pod marką Tesco działa 336 sklepów o łącznej powierzchni 701 697 mkw., 26 stacji benzynowych oraz trzy centra dystrybucyjne. Do sieci Tesco należy ponadto 30 supermarketów Savia. Łącznie grupa Tesco zatrudnia w naszym kraju ponad 28 tys. pracowników.