Bonarka: 130 tys. klientów w dwa dni

Frekwencja była wyższa średnio o 30 tys. w stosunku do podobnych weekendów bieżącego roku. Więcej osób odwiedziło galerię tylko w listopadzie i grudniu ubiegłego roku, tuż po otwarciu Bonarki i w okresie przedświątecznym. – Trend wzrostowy obserwujemy od jakiegoś czasu i wszystko wskazuje na to że będzie się on utrzymywał. Tak duża ilość klientów świadczy o tym, że Bonarka na dobre wpisała się w modową mapę Krakowa i Małopolski. Klienci polubili ofertę zakupów w naszej galerii – mówi Małgorzata Szychułda, dyrektor marketingu Bonarka City Center. – Na weekendową frekwencję miał wpływ sobotni Największy Pokaz Mody BCC oraz atrakcyjna oferta urodzinowa Cinema City – wyjaśnia.

Bonarka City Center, otwarta 21 listopada 2009 roku, to jeden z największych kompleksów handlowych w Polsce, zlokalizowany w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Swoim klientom, oprócz starannie dobranej propozycji ponad 270 sklepów i lokali usługowych, oferuje również szeroką i niepowtarzalną ofertę na spędzenie wolnego czasu oraz bezpłatny parking na 3200 samochodów. Do grona Najemców tylko w tym roku dołączyło już kilkanaście nowych punktów, m.in. Calvin Klein Jeans, IceIceberg, Liu Jo, Marella, Roar, Pinko, Patricia Pepe, Conhpol, Svilanit, Sony Centre, Guess by Marciano, Rubbabu i inni.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016