Gift Pack stanowi odpowiednik tradycyjnych bonów towarowych i dużych programów lojalnościowych. Produkt skierowany jest do sektora handlu i usług, funkcjonuje na identycznych zasadach jak standardowe programy kart podarunkowych.

– Zgodnie z hasłem „a creative customer-value company” chcemy dostarczać nie tylko największym graczom rozwiązań wspomagających utrzymanie klientów i zachęcenie nowych. Istotą produktu jest niski koszt jego wdrożenia oraz łatwa obsługa kart online – mówi Krzysztof Rogaliński, business development manager w LaSer Polska. – Proces sprzedaży został tak przygotowany, aby pozwalał na podpisanie zamówienia Gift Packa już podczas pierwszego spotkania z przyszłym wydawcą kart – dodaje.

Pakiet jest niezależny od wszelkich systemów kasowych i terminali POS, gwarantuje wydawcy karty, całkowitą niezależność w definiowaniu parametrów kart. Zaś aplikacja internetowa umożliwia klientom dostęp do salda karty za pośrednictwem sieci. Platforma transakcyjna zapewnia pozwala na aktywację kart podarunkowych, dokonywanie zakupów kartami, doładowanie kart, przegląd historii transakcji i generowanie raportów.

– Inwestując stosunkowo niewielkie środki w gotowy do użycia program kart, właściciel może spodziewać się wyższej częstotliwości wizyt klientów, a więc i wyższego obrotu. Poza tym dochód z niewykorzystanych kart to dla niego czysty zysk, zaś łatwość obsługi programu online umożliwia zaplanowanie i wdrożenie własnych kampanii promocyjnych – zapewnia Rogaliński.