Frisco.pl: ten rok jest lepszy od poprzedniego

Władze Frisco.pl podkreślają, że na popularność marketu ma wpływ wysoki poziom kompletności zamówień, który kształtuje się na poziomie ok. 99 proc. Ten wynik to efekt stosowania nowoczesnych technologii logistycznych.

Obecnie sklep koncentruje się na rozwoju działalności na terenie Warszawy. – W ramach marketu funkcjonuje kilka sklepów producenckich. Jednak w chwili obecnej główną uwagę skupiamy na rozwoju sprzedaży multibrandowej w obrębie Warszawy – dodaje prezes Witold Ferenc.

Frisco.pl to pięć wyspecjalizowanych sklepów: Frisco, FriscoBaby, FriscoOrganic, FriscoDeli oraz FriscoAnimals, oferujących zakupy z dostawą do domu. Frisco.pl jest zintegrowaną platformą e-commerce dla producentów i dystrybutorów, łączącą najnowszą technologię internetową z nowoczesną detaliczną logistyką produktów FMCG. Dzięki niej klienci mają dostęp do pełnej oferty producentów, bez konieczności zakładania nowych kont i z jedną dostawą Frisco dla całego zamówienia.

Sklep dostarcza zakupy z wykorzystaniem floty FriscoVanów – samochodów specjalnie przystosowanych do przewożenia żywności. FriscoVany są wyposażone w chłodnie. Mrożonki i lody dostarczane są w specjalnych izotermicznych pojemnikach, w których przez cały czas transportu utrzymywana jest temperatura poniżej -18 st.C.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016