Jesienna kampania w Galerii Pomorskiej

W przygotowanie pokazu włączyło się ponad 70 najemców Galerii Pomorskiej. W najbliższą sobotę zaprezentują oni fragmenty swoich kolekcji. Pokazy będą połączone z pro-sprzedażową akcją, w ramach której wybrane produkty w butikach najemców są oznaczone specjalnymi jesiennym liśćmi. Każdy, kto taki produkt odnajdzie i zakupi, otrzyma dodatkowe nagrody.

Galeria przygotował też coś dla najmłodszych. W ramach akcja „Dzieci budują, a mamy kupują”, mali klienci stworzą dwumetrowe postacie z klocków Lego.

Wsparcie sprzedaży w sezonie jesiennym stanowić będzie również wydany przez Galerię Pomorską magazyn konsumencki w nakładzie 60 000 egzemplarzy. Na 28 stronach klienci znajdą modową propozycję najemców. Folder jest dostępny bezpłatnie w galerii, stanowi również wkładkę dodawaną do lokalnej prasy.

Galeria Pomorska to 100 sklepów, restauracje, kawiarnia i centrum rozrywki XL Bowling. To także stoiska w pasażu, które uzupełniają ofertę sklepów: kantor, kwiaciarnia, naprawa obuwia, poczta i bank. Centrum handlowe na powierzchni najmu wynoszącej 20 tys. mkw., oferuje klientom takie marki jak m.in.: Kappahl, Euro Rtv Agd, Empik, Reserved, Smyk, H&M, Almi Decor, CCC i Carry. W centrum znajduje się również hipermarket Carrefour o powierzchni blisko 10 tys. mkw. Galeria zapewnia parking strzeżony, bankomaty Euronet, BZ WBK i PKO BP oraz pokój dla matki z dzieckiem.
 

Reklama

Galeria Jurajska