Nowe marki w stołecznej Arkadii

Urządzenie sprawdza się w pracy mobilnej

Urządzenie sprawdza się w pracy mobilnej

Marki grupy Inditex znajdują się na 1. piętrze Arkadii, w pasażu Wisła. Pull&Bear zajmuje około 500 mkw. powierzchni i jest 17. salonem tej marki w Polsce. Stradivarius zajmuje około 500 mkw. i jest 23. lokalem, otwartym pod tym szyldem w naszym kraju. Obie marki oferują szeroki asortyment z zakresu mody – odzież, obuwie i akcesoria.

Lokal Tchibo został uruchomiony w pasażu Canaletto. Zajmuje ponad 160 mkw. powierzchni i jest 40. sklepem tej marki na polskim rynku. Lokale Tchibo stanowią unikalną kombinację baru kawowego, stoiska z kawą do przygotowania w domu i zmieniających się co tydzień kolekcji atrakcyjnych artykułów użytkowych.

Sklep OriginalsBox otworzył się na 1. piętrze Arkadii, w pasażu Kopernik. Sklep ma powierzchnię 110 mkw. i oferuje towary z kolekcji Adidas Originals. Jest to pierwszy sklep utrzymany w tej koncepcji w Polsce. W kolejnych miesiącach planowane jest wzbogacenie oferty o kolekcje innych marek sportowych.

Arkadia wzbogaciła się również o markę Claire’s, oferującą biżuterię na różne okazje, akcesoria modowe i odzież (czapki, szaliki, rękawiczki, obuwie, etc), drobne akcesoria (np. portfele), wszystko do włosów, kosmetyki, dodatki na imprezy itp. Sklep oferuje ponadto produkty licencyjne dla dzieci: Hello Kitty, Disney-a, Sponge Bob, Justin Bieber, Twilight, Yahoo. Lokal usytuowany jest na 1. piętrze, w pasażu Wisła i zajmuje powierzchnię 120 mkw. Jest to pierwszy i zarazem flagowy sklep marki Claire’s w Polsce.

Arkadia to największe w Polsce oraz w Europie Środkowo-Wschodniej centrum handlowe. Na 287 tys. mkw. zgromadzono ok. 230 lokali handlowych, w tym 180 sklepów oraz 30 restauracji i kawiarni.

Reklama

Galeria Jurajska