Euro RSCG Warsaw zrealizuje kampanię dla IKEA

IKEA zdecydowała się na realizację dwóch projektów zaprezentowane przez Euro RSCG Warsaw. Zostaną one wyemitowane w pierwszej połowie przyszłego roku.

– Dla nas był to jeden z najważniejszych przetargów w roku, albowiem IKEA należy do najbardziej pożądanych i kreatywnych reklamowo marek na świecie. Zarówno w Polsce, jak i na świecie, wiodące agencje budowały swoje portfolio, pracując na rzecz właśnie tej marki – komentuje Wojciech Borowski, CEO Euro RSCG Poland.

Ikea to szwedzka sieć sklepów wielkopowierzchniowych, oferująca asortyment produktów wyposażenia wnętrz, proponująca kompletne rozwiązania. Swoje produkty oferuje w stosunkowo niskich cenach, czym przyciąga klientów. Firma deklaruje, że niskie ceny to podstawa, począwszy od rozwoju produktu i zakupów, do sposobu sprzedaży w salonach na całym świecie. Swoje produkty kupuje od ponad 1300 dostawców w ponad 50 krajach. W 2009 roku sklepy Ikea odwiedziło 590 millionów klientów.

Ikea swoją działalność rozpoczęła w 1943 roku w wiosce Agunnaryd w Szwecji. Jej założycielem jest Ingvar Kamprad. W ciągu ponad sześciu dekad, z niewielkiej firmy stała sie globalnym przedsięwzięciem. Nazwa marki Ikea to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016