Szczecin: CH Piast zamieni się w Molo

Zaczniemy kupować w sposób przemyślany

Zaczniemy kupować w sposób przemyślany

Zmiana nazwy centrum jest odzwierciedleniem metamorfozy, jaką przechodzi istniejący od blisko 10 lat obiekt. Nazwa Molo, jak zapewniają przedstawiciele ING Real Estate Investment Management, reprezentujący właściciela centrum, wpisuje się w obecny, odnoszący się do wody, branding Szczecina oraz nawiązuje do naturalnego przywiązania mieszkańców miasta do morza.

Centrum Handlowe Molo będzie miało nowe elewacje, wystrój wnętrza i oświetlenie. Szeroki pasaż, więcej miejsc do odpoczynku i nowy układ centrum mają zapewnić klientom wygodniejsze robienie zakupów. Centrum posiadać będzie nowoczesny system kamer oraz lepsze oznaczenia kierunków ruchu i miejsc postojowych na parkingu. Otwarcie nowego centrum nastąpi w drugiej połowie listopada br.

Oferta Centrum Handlowego Molo zostanie poszerzona. Wśród nowych sklepów znajdą się popularne marki odzieżowe: H&M, Cubus, New Yorker, Reserved, Cropp Town i House, jak również salon Home&You z akcesoriami i tkaninami do dekoracji wnętrz. Ofertę gastronomiczną wzbogaci Burger King. Za proces komercjalizacji galerii odpowiedzialna jest firma DTZ.

W centrum pozostaną najwięksi z dotychczasowych najemców – Media Markt, jedyny w Szczecinie sklep tej marki ze sprzętem RTV i AGD, salon z artykułami wyposażenia i wykończenia wnętrz Komfort oraz hipermarket spożywczy Carrefour, który zmniejszy swoją powierzchnię o ponad czterech tys. mkw.
Rozpoczęta w maju br. przebudowa zakończy się w listopadzie i pochłonie ponad 16 mln złotych. Dotychczasowa powierzchnia centrum – ok. 25,5 tys. mkw. zwiększy się do ponad 28 tys. mkw.
 

Reklama

Galeria Jurajska