Nowy system komunikacji polega na tym, że w każdej placówce widnieje informacja na temat możliwości wyrażenia przez klientów opinii o działalności danego sklepu, szerokości oferty czy jakości obsługi. W planach są także szkolenia personelu i kadry zarządzającej. Umożliwi to ruszający w 2011 roku system szkoleń Akademia Milea.

– Te zmiany wprowadzają sieć Milea, obecną na rynku już od ponad dwóch lat, w nowy etap działalności. Podnosimy jakość, ulepszamy ofertę, usprawniamy komunikację. To wszystko w krótkim czasie przełoży się na większe zadowolenie klientów i zyski dla franczyzobiorców – przekonuje Dariusz Bożek, prezes zarządu Detal Koncept, organizatora sieci Milea Delikatesy.

Milea to franczyzowa sieć delikatesów, która działa od 2008 roku. Placówki sieci Milea mają od 100 do 400 mkw. powierzchni sprzedaży. Działają w miastach liczących powyżej 2,5 tys. mieszkańców. Obecnie sieć tworzy ponad 90 delikatesów zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Organizatorem sieci i właścicielem marki Milea jest spółka Detal Koncept, od ponad 10 lat zarządzająca także franczyzową siecią Groszek. Detal Koncept posiada łącznie ponad 1,3 tys. placówek franczyzowych w całej Polsce. Spółka wchodzi w skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis powstałej wskutek wyodrębnienia działalności dystrybucyjnej z Grupy Handlowej Emperia.