Koniczynka wprowadzi markę własną

Galeria Grodova

Jak poinformowały nas władze spółki Detal Holding, która jest franczyzodawcą sieci Koniczynka, obecnie trwają negocjacje z producentami. Rozmowy mają doprowadzić do tego, że w sklepach pojawi się ekologiczna marka własna sieci.

– Stawiamy na ekologię, żeby po pierwsze wyróżniać się spośród innych sieci, a po drugie bo chcemy przekonać społeczeństwo, że warto zdrowo się odżywiać, by później zaoszczędzić na lekach – przekonuje Mariusz Borawski, prezes Detal Holding.

Ponadto trwa ekspansja sieci. Jeszcze w tym roku ma powstać 50 nowych Koniczynek.

Detal Holding, franczyzodawca sieci Koniczynka, to spółka matka spółek regionalnych, w skład których jako udziałowcy wchodzą indywidualni, lokalni kupcy. Spółki otwierane są na terenie całego kraju. W ostatnich latach spółki regionalne utworzono m.in. w Pile, Toruniu, Kaliszu, Gorlicach, Poznaniu i Lesznie. Obecnie pod wspólnym logo Koniczynki funkcjonuje 150 placówek.

Rozwój sieci Koniczynka koncentruje się obecnie na województwie wielkopolskim. Sieć wyróżnia się tym, że promuje wśród klientów produkty prozdrowotne, np. bez konserwantów, wyróżniając je na sklepowych półkach. Koniczynka za cel stawia sobie także wsparcie lokalnej społeczności poprzez przeznaczanie części zysków na lokalne ośrodki pomocowe.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016