Organic Farma: sprzedaż wyższa o 16 proc.

Już teraz 10 proc. sprzedaży spółki pochodzi z marki Dr. Zdrowie, którą przejęła na samym początku września br., kupując 100 proc. udziałów w firmie Eko-Wital. To przejęcie wyraża przyjętą przez firmę strategię konsolidacji rynku ekologicznych produktów spożywczych w Polsce.

Na wrześniowe wyniku sprzedaży miało wpływ także otwarcie na warszawskim Ursynowie największych delikatesów Organic Farma Zdrowia. Ich powierzchnia sięga około 140 mkw. Delikatesy wpisują się już w nową strategię otwierania bardziej rozbudowanych sklepów oraz niedawno stworzoną formułę architektoniczno-wizualną. Sklep powstał w ramach koncepcji inwestycyjnej związanej z dokapitalizowaniem przez Fundusz Avalon MBO w maju 2010 roku.

Organic Farma Zdrowia posiada delikatesy działające na terenie całej Polski oraz prowadzi sprzedaż internetową. Oferta handlowa sieci zawiera cztery tysiące produktów pochodzących od producentów żywności ekologicznej i naturalnej w Polsce i Europie, w tym już ponad 200 produktów pod markami własnymi.

W pierwszym półroczu 2010 roku spółka Organic Farma Zdrowia odnotowała 13 proc. wzrost sprzedaży (dla porównywalnej bazy delikatesów, uwzględniając zamknięcie dwóch nierentownych obiektów). Wynik EBITDA był lepszy aż o 56,5 proc. w stosunku do pierwszego półrocza 2009 roku
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016