M4B rozpoczęło realizację projektu w Tesco

W ramach projektu zainstalowanych zostanie 1,5 tys. sztuk ekranów. Prace montażowe zakończą się w pierwszym kwartale przyszłego roku. Operatorem zarządzającym treścią jest Call2Action SA.

Spółka realizowała już podobne projekty dla takich sieci handlowych jak Piotr i Paweł. – Zaufanie kontrahenta zyskaliśmy m.in. dzięki obsłudze sieci delikatesów Piotr i Paweł, który był dośc wymagającym partnerem. Umowa z TP Emitel obejmuje 58 hipermarketów sieci Tesco, w których instalujemy playery WaveBox. Ekrany można zobaczyć przy kasach oraz na hali głównej. Wyświetlane są na nich wiadomości z kraju, pogoda, informacje giełdowe a także krótkie reklamy. Treścią zarządza nasza spółka zależna Call2Action – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

Pierwszy sklep pod nazwą Tesco powstał w 1929 roku w londyńskiej dzielnicy Edgware. Obecnie w Polsce pod marką Tesco działa 336 sklepów o łącznej powierzchni 701 697 mkw., 26 stacji benzynowych oraz trzy centra dystrybucyjne. Do sieci Tesco należy ponadto 30 supermarketów Savia. Łącznie grupa Tesco zatrudnia w naszym kraju ponad 28 tys. pracowników.

Sprzedaż całej Grupy Tesco w minionym roku wyniosła 51,8 mld funtów, notując tym samym wzrost o 11,1 proc. względem roku 2008. Firma prowadzi obecnie ponad 3260 sklepów w 13 krajach (Wielka Brytania, Irlandia, Polska, Węgry, Czechy, Słowacja, Malezja, Tajlandia, Korea Południowa, Japonia, Turcja, Chiny i USA). Tesco zatrudnia ponad 450 tysięcy pracowników na całym świecie i jest jedną z trzech największych międzynarodowych sieci detalicznych.
 

Reklama

Galeria Jurajska