Intermarché zwiększa obroty o ponad 10 proc.

Sieć Intermarché poprawia wyniki. Obroty firmy od stycznia do sierpnia tego roku wzrosły o ponad 10 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Tegoroczną nowością w strategii firmy jest otwieranie marketów w galeriach handlowych.

– Do tej pory podpisaliśmy trzy umowy na wynajem powierzchni w galeriach handlowych: Galeria Wałbrzych, Galeria Leszno oraz Galeria Twierdza w Zamościu. Prowadzimy dalsze rozmowy w sprawie wynajmu powierzchni w centrach handlowych – informuje Bartłomiej Tarłowski, p.o. kierownika Dyrekcji Komunikacji i Informacji w Grupie Muszkieterów.

Grupa Muszkieterów zakończyła właśnie kampanie informującą o tym, że poszukuje nieruchomości. W przyszłym roku planuje otworzyć 30 kolejnych supermarketów Intermarché.

Intermarché należy do Grupy Muszkieterów, która jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć Intermarché liczy obecnie 150 sklepów, zaś jej obroty w 2009 roku przekroczyły 2,6 mld zł.

Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. W 2009 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły 34 miliardy euro. Sieć ma 3 760 sklepów, 3 tys. niezależnych przedsiębiorców i 130 tys. pracowników.
 

Reklama

Galeria Jurajska