Otwarcie nowego butiku Petit Bateau zostało zorganizowane w ostatnią sobotę, 16 października 2010 roku. Od tego czasu mieszkańcy stolicy mają już dostęp do pełnej kolekcji ubrań, dedykowanych przede wszystkim dzieciom (propozycja dla niemowląt, dziewczynek i chłopców w wieku od dwóch do dziesięciu lat), choć w ofercie francuskiej sieci coś dla siebie mogli znaleźć również dorośli. Jednym z najbardziej znanych produktów marki są T-shirty, które obecnie dostępne są w 200 krajach na całym świecie, w 500 różnych kolorach oraz w około 50 wzorach.

Jak już informowaliśmy, marka Petit Bateau w stołecznej Galerii Mokotów zajmuje powierzchnię około 88 mkw.

Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Na powierzchni trzech pięter mieści około 260 sklepów oraz punktów handlowych, fitness klub, kino, centrum rozrywki, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji, a także wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce. Od początku działalności powierzchnia handlowa w Galerii Mokotów jest wynajęta w 100 proc.