Latipur otworzył pierwsze w Polsce stoisko

Właścicielki marki Latipur mają nadzieję, że kolorowe rękodzieła ożywią ulice polskich miast. – Pomysł na sprowadzenie szali na Polski rynek powstał po wyprawie w Himalaje, w ubiegłym roku. Wtedy to zakochaliśmy się w tym rękodziele. Feria kolorów, wzorów urzekła nas na tyle, że postanowiliśmy przywieźć kilkanaście szali do Polski. I zrobiły one furorę – mówią właścicielki marki Latipur w Polsce, Iwona Strykier-Sibilska i Agnieszka Kalina.

Wyroby Latipur są wykonane w większości ręcznie z kaszmiru, jedwabiu oraz paszminy – łączącej w sobie ciepło wełny kaszmirowej i lekkość jedwabiu. Szale z niej wykonane dostępne są w kilkuset odcieniach. Charakterystyczne jest to, że można nosić je dwustronnie – w odwrotnym układzie barw.

Bonarka City Center zlokalizowana jest w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Swoim klientom, oprócz propozycji ponad 270 sklepów i lokali usługowych, oferuje również szeroką ofertę na spędzenie wolnego czasu oraz bezpłatny parking na 3,2 tys. samochodów. Do grona najemców tylko w tym roku dołączyło już kilkanaście nowych punktów, m.in. Calvin Klein Jeans, IceIceberg, Liu Jo, Marella, Roar, Pinko, Patricia Pepe, Heavy Duty, Conhpol, Svilanit, Sony Centre, Guess by Marciano, Rubbabu i inni.
 

Reklama

Galeria Jurajska