Akademia Umiejętności to strategiczny projekt Eurocash, wspierający rozwój segmentu niezależnych sklepów w Polsce. Dzięki przedsięwzięciu około 30 tys. właścicieli i pracowników lokalnych sklepów będzie miało okazję pogłębić tajniki zarządzania, finansów, marketingu, czy obsługi klienta oraz skorzystać z wiedzy ekspertów.

– Program realizujemy wspólnie z liderami w poszczególnych segmentach rynku: Carlsberg’em, Coca-Colą i Unileverem. Dzięki temu właściciele i pracownicy niezależnych sklepów detalicznych otrzymują dostęp do wiedzy eksperckiej i umiejętności na najwyższym poziomie – mówi Luis Amaral, prezes zarządu Eurocash.
.
Dodatkowo dzięki wykorzystaniu systemu e-learning, z projektu Akademia Eurocash będą mogli korzystać wszyscy zainteresowani, bez względu na miejsce zamieszkania, czy ograniczenia czasowe. Jedynym warunkiem będzie dostęp do internetu i zalogowanie się na stronie www.akademiaeurocash.pl.

Eurocash zajmuje się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych. Poprzez szereg formatów dystrybucji, Grupa Eurocash koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów detalicznych w całej Polsce. Do Grupy należy ogólnopolska sieć 121 dyskontowych hurtowni typu cash & carry oraz systemy franczyzowe dla sklepów detalicznych pod takimi markami jak: Delikatesy Centrum, abc, IGA oraz Zielony Kłos.