Toruńska Billa zmieniła logo na E.Leclerc

Nowa placówka E.Leclerc w Toruniu, który powstała z kompletnie przekształconego supermarketu Billa, ma 2 tys. mkw. powierzchni sprzedaży. Do tego dochodzi galeria handlowa z podstawowymi usługami. Jest to dwunasty supermarket marki Billa, w którym grupa E.Leclerc dokonała rebrandingu.

Grupa dokonuje przekształceń od początku tego roku, od kiedy została formalnie właścicielem 25 supermarketów działających dotychczas pod szyldem Billa. Po doprowadzeniu przejętych sklepów do standardów E.Leclerc, sukcesywnie zaczynają one działać pod szyldem francuskiego detalisty. Przed miesiącem sieć E.Leclerc przekroczyła półmetek operacji rebrandingu obejmującej ogółem 21 z przejętych sklepów. Ostatnie przekształcenia miały miejsce m.in. w Wodzisławiu, Jastrzębiu, Śremie i Sosnowcu.

Wywodząca się z Francji marka E.Leclerc jest najdłużej działającą siecią hipermarketów w Polsce. Pierwsza placówka handlowa francuskiego detalisty w naszym kraju została uruchomiona w 1995 roku. W 2009 roku obroty sieci osiągnęły poziom 2,281 mld złotych, czyli o 7,8 proc. więcej niż w roku 2008. W całym okresie swojej działalności w Polsce E.Leclerc stworzył ponad 4,7 tys. miejsc pracy, a jego nakłady inwestycyjne sięgnęły 1,9 mld złotych.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016