Nowe marki w Galerii Warmińskiej

Lokal Deli Sandwich

Salon jubilerski W. Kruk zostanie uruchomiony na parterze galerii. Sklep będzie miał powierzchnię ok. 65 mkw. i zaoferuje oprócz biżuterii także znane marki zegarków. Również na parterze znajdzie się lokal Rossmann o powierzchni 440 mkw. Poza tym Galeria Warmińska wzbogaci się o dwie nowe marki oferujące modę dla kobiet: Pretty One oraz Paryżanka. Pierwsza zostanie zlokalizowana na parterze, w salonie o powierzchni 180 mkw. Z kolei Paryżanka oferująca włoską i francuską modę damską, zajmie powierzchnię 60 mkw. i zostanie zlokalizowana na pierwszym piętrze.

– To kolejne w ostatnim czasie rozmowy z sieciami handlowymi zakończone podpisanymi kontraktami. Jestem przekonany, że obecność tych brandów uatrakcyjni ofertę Galerii Warmińskiej – mówi Mariusz Kowalczyk, przedstawiciel Zespołu ds. Komercjalizacji w firmie Libra Project. – W naszym obiekcie znajdzie się wiele marek, które zadebiutują na olsztyńskim rynku.

Galeria Warmińska będzie największym kompleksem wielofunkcyjnym w Olsztynie spełniającym funkcje handlowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Powierzchnia całkowita dwupoziomowej galerii wyniesie blisko 109 tys. mkw. Znajdzie się w niej między innymi 180 sklepów i punktów usługowych, kawiarnie i restauracje, kręgielnia, klub fitness, kino i amfiteatr, boiska sportowe, a zimą lodowisko.

Inwestorem Galerii Warmińskiej jest Dariusz Miłek poprzez spółkę Libra Project. Dariusz Miłek to prezes spółki NG2, polski przedsiębiorca roku 2007, twórca marki obuwniczej oraz sieci handlowej CCC.
 

Reklama

Galeria Jurajska