Prezentacja miała miejsce w klubie 35 mm w Złotych Tarasach w Warszawie. Najnowsza, wiosenna kolekcja sportowych ubrań będzie dostępna na rynku dopiero wiosną przyszłego roku. Będzie sprzedawana przede wszystkim w multibrandowych sklepach oraz za pośrednictwem salonów Top Secret&Friends.

-Asortyment marki Drywash będzie stanowić uzupełnienie oferty własnych sklepów multibrandowych, gdyż, zgodnie z założeniami strategii Grupy, zależy nam na stworzeniu bardziej kompleksowej propozycji dla klientów multibrandów Top Secret&Friends – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Piotr Kulawiński, prezesa zarządu Redan. – W Polsce rynek odzieży sportowej charakteryzuje się tym, że wiele znanych firm sprzedaje swoje marki w typowych dużych multibrandach sportowych. My natomiast chcemy dotrzeć z ofertą do mniejszych przedsiębiorców, którzy prowadzą po kilka lokalnych sklepów. Jesteśmy świeżo po kontraktacji marki Drywash i pozyskaliśmy już kilkudziesięciu klientów, którym sprzedamy najprawdopodobniej połowę kolekcji wiosna-lato 2011 – dodaje.

Spółka Redan powstała w 1995 roku. Kilka lat później, w 2003 roku jej akcje zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Redan SA zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, w której poszczególne spółki zajmują się rozwojem i sprzedażą popularnych marek odzieżowych takich jak: Top Secret, Troll, Textilmarket.