Chata Polska po zmianach zwiększa sprzedaż

Sieć franczyzowa Chata Polska sukcesywnie wdraża nowy koncept sklepów. Projekt powstał przy współpracy specjalistów Chaty Polskiej oraz biura projektowego, realizującego projekty shop konceptów w całej Europie. Otwarcie pierwszego sklepu wg nowej koncepcji we wrześniu 2009 r. zakończyło długi, wieloetapowy proces prac studyjnych oraz wdrożeniowych.

Założeniem Nowej Chaty Polskiej było nadanie marce świeżości oraz bardziej współczesnego charakteru przy zachowaniu dotychczasowych atutów marki. Efektem wdrożenia konceptu jest min. nowa aranżacja sali sprzedaży, nowoczesne wyposażenie sklepu ale nawiązujące do motywów staropolskich, nowy system identyfikacji wizualnej, optymalizacja asortymentu oraz nowe standardy jakości obsługi klienta.

Każdy z 11 sklepów, funkcjonujących w nowym koncepcie, zanotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży. – Ostatni rok pokazał nam, że droga którą obraliśmy była słuszna. Połączenie tradycji Chaty Polskiej z nowoczesnością jaką niesie ze sobą XXI wiek oraz kompleksowe wdrożenie zmian jakościowych przynosi efekty – komentuje Adam Plackowski, dyrektor generalny Chaty Polskiej.

Chata Polska. jest siecią niezależnych partnerów detalicznych, która funkcjonuje na polskim rynku od roku 1997. Główne oddziały firmy znajdują się w Poznaniu, Gorzowie, Koninie, Szczecinie, Zielonej Górze, Łodzi oraz we Wrocławiu. Obroty firmy w 2009 roku wyniosły około 720 mln złotych.  

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016