Gemini Park rozda klientom 16 tys. zł

Czas trwania konkursu obejmuje dwa tygodnie października (18 – 31 października) oraz dwa tygodnie listopada (8 – 21 listopada). – Łączna wartość nagród wynosi 16 tys. zł, przewidujemy też nagrody dodatkowe w postaci ekologicznych toreb na zakupy – informuje Renata Burejza, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park.

Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane podczas finałów tygodniowych, czyli w soboty i niedziele na specjalnie oznakowanym stoisku na terenie pasażu w Gemini Park. Finały odbywają się w cyklach godzinnych. Uczestnik, który w danej godzinie zarejestruje największą ilość paragonów za zakupy dokonane na terenie galerii w ciągu danego tygodnia konkursowego (każdy na kwotę co najmniej 30 zł brutto) otrzyma bon o wartości 200 zł do realizacji w punktach handlowych i usługowych Gemini Park w Bielsku-Białej.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała ruszyło w maju 2009 roku. Inwestorem i deweloperem projektu jest Gemini Holdings, z siedzibą w Krakowie. Gemini Park obok rozbudowanej części rozrywkowej, reprezentowanej m.in. przez Cinema City, oferuje kompleksową ofertę handlową. Wśród najemców centrum znajdują się: hipermarket Real, znane zagraniczne marki odzieżowe, takie jak H&M, C&A, New Yorker, S’Oliver oraz wiodący polscy detaliści m.in. Reserved, House, Mohito, Solar czy Ryłko.
 

Reklama

Galeria Jurajska