20 października 2004 roku Saturn pojawił się w CH Arkadia oraz CH Janki w Warszawie. Od tego czasu sieć, będąca w czołówce marketów oferujących elektroniką użytkową, znacząco się rozwinęła. Aktualnie posiada 15 marketów w 10 miastach Polski (Katowice, Kraków, Warszawa, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Bydgoszcz, Tychy, Lubin i Łódź). W samej stolicy mieści się pięć punktów handlowych Saturna. Sieć ma w planie kolejne otwarcia i dalszą ekspansję na polskim rynku.

W ramach akcji urodzinowej „6 lat podbojów cenowych” Saturn przygotował specjalne oferty promocyjne. Od 21 do 27 października br. klienci będą mogli liczyć na obniżki cenowe wybranych produktów.

Supermarkety sieci Saturn oferują do 100 tys. artykułów z takich dziedzin, jak: elektronika użytkowa, artykuły gospodarstwa domowego, nowe media, telekomunikacja, komputery i fotografia. Oferta sklepu to także produkty z działu muzyka i film. Sieć promuje się poprzez hasło „Czego nie ma u nas, to nie istnieje”.

Saturn kieruje się również polityką niskich cen, czym próbuje przyciągnąć dużą grupę klientów i być konkurencyjnym względem innych rynkowych graczy. Taki poziom cenowy sieć osiąga dzięki wysokiemu wolumenowi zakupów i niskim kosztom administracyjnym swoich sklepów.