Większość wierzycieli zgodziła się na porozumienie

Dzięki najnowszym technologiom jesteśmy w stanie kreować oświetlenie dostosowane do pory dnia, pory roku, do rodzaju towarów które chcemy wyeksponować lub nawet zmieniać barwę oświetlenia w zależności od koloru towaru, który chcemy pokazać. Zyskujemy przy tym dynamikę świetlną która przyciąga uwagę potencjalnych klientów.

Efekty zmiany barwy światła poprzez zastosowanie technologii RGB może znacznie podnieść atrakcyjność lokalu handlowego. Zmieniająca się kolorystycznie wystawa, poprzez płynne sekwencje zmiany koloru lub podświetlanie sufitu czy podłogi kolorowymi snopami światła, przyciąga wzrok klientów i jest dobrym narzędziem do podniesienia atrakcyjności miejsca sprzedaży.

Nowością na rynku są projektory LED, które oprócz bardzo dużej trwałości (50 tys. godzin świecenia) charakteryzują się dużą sprawnością oraz brakiem wydzielania ciepła na podświetlany obiekt. Ich zaletą jest brak emitowania szkodliwych promieni UV oraz wysoki współczynnik oddawania barw (Ra>90). Co jest szczególnie istotne w sklepach odzieżowych, gdzie kolory ubrań są odzwierciedlone w 100 proc.

Firmy, które wprowadzają oświetlenie LED chcą być postrzegane na rynku jako innowacyjne, a jednocześnie zależy im na oszczędności energii i kosztów.