Atlantic rozwija sieć franczyzową

– Od naszych partnerów wymagamy wyboru lokalu w dobrej lokalizacji w galerii handlowej lub przy głównej ulicy handlowej w mieście powyżej 20 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia lokalu to 35-50 mkw. Wymagamy także poniesienia kosztów adaptacji lokalu, zakupu mebli oraz wyposażenia. Średnio koszt takiej inwestycji to około 1 tys. zł na mkw. i pokrywa on przygotowanie, umeblowanie i wyposażenie salonu Atlantic w przypadku, jeśli wybrany lokal posiada witrynę, podłogę oraz oświetlenie zgodne z naszymi standardami. Jeśli partner zdecyduje się na franczyzę klasyczną, musi posiadać dodatkowe środki rzędu 1200 zł na mkw. na sfinansowanie pierwszego zaopatrzenia salonu – mówi w rozmowie z franczyzawpolsce.pl Renata Dudzik z Atlantic.

Atlantic funkcjonuje na rynku Europy Środkowo-Wschodniej ponad 15 lat. Posiada aktualnie 41 salony w Polsce oraz sześć outletów. Do tego dochodzi 98 salonów franczyzowych w kraju oraz 12 w Rosji i osiem zlokalizowanych na Ukrainie.

Według badań Instytutu Badania Rynku i Opinii Millward Brown SMG/KRC przeprowadzonych na zlecenie sieci, marka Atlantic posiada wysoka rozpoznawalność i aż 76 proc. ankietowanych wskazywało ją, mówiąc o najbardziej znanych producentach bielizny. W badaniach tych Triumph uzyskał 14 punktów procentowych mniej.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016